سوالات متداول

سوالی دارید؟

در این بخش سعی کرده ایم بخش زیادی از سوالات پر تکرار شما کاربران عزیز را پاسخ دهیم، لطفاً اگر سوالی دارید که در این بخش موجود نیست با پشتیبانی فروشگاه آشیانه در تماس باشید.

خریداران چگونه می توانند به سایت آشیانه پی سی برای خرید لوازم جانبی موبایل اعتماد کنند؟

سایت فروشگاه آشیانه در سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرد. تنوع بالای کالا برای پاسخگویی به نیاز بازار و روند رو به رشد مجموعه در تامین کالا باعث شده تا آشیانه نامی شناخته شده، در بازار آی تی ایران باشد و این امر به ما کمک کرد تا با همکاران زیادی در سراسر ایران همکاری داشته باشیم و مفتخریم که توانسته ایم این همکاری را پایدار ادامه دهیم.

 

آیا در مجموعه آشیانه به اصل بودن لوازم جانبی توجه می شود؟

بله، در فروش عمده لوازم جانبی موبایل مشخص بودن “اصل بودن محصول” یکی از پارامترهای مهم در قیمت گذاری، اعتماد سازی و جذب مشتری می باشد. به همین جهت اقداماتی که در این زمینه انجام شده، عبارتند از:

  • درج تصویر اصلی محصول در وب سایت
  • عدم فروش محصولات بی کیفیت
  • اعلام محصول با برند کپی در وب سایت
  • تست و بررسی کیفیت محصول

 

آیا برای خرید لوازم جانبی موبایل به صورت عمده از همه برند ها در مجموعه آشیانه پی سی موجود هست؟

اکثر برند ها از جمله شیائومی ، سونی ، سامسونگ ، ال جی ، اپل ، هواوی و… در مجموعه آشیانه پی سی پشتیبانی می شوند.

 

آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش را دارند، که در سایت آشیانه پی سی با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده اند.

 

رمز عبور خود را فراموش کرده ام، چکار باید کنم؟

زمانی که گزینه “گذرواژه خود را فرامش کرده اید؟” را بزنید، با وارد کردن نام کاربری یا ایمیل یک لینک برای ساختن گذرواژه جدید در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

 

برای خرید از فروشگاه آشیانه، باید حتماً عضویت داشته باشیم؟

بله، ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در وبسایت آشیانه موجب ارائه خدمات با کیفیت وسهولت در پیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی آشیانه به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارند.

ثبت نام وعضویت برای همکاران و خریداران عمده الزامی می باشد و پس از ثبت نام و گرفتن تاییدیه از کارشناسان ما میتوانید سفارشات عمده خود را ثبت نمایید.

 

چگونه می توانم قیمت همکار را ببینم؟

قیمت همکار برای همکاران و خریداران عمده است، باید از بخش “ثبت نام همکار” ثبت نام نمایید و پس از گرفتن تاییدیه قیمت همکار برای شما قابل روئیت می باشد.

 

رویه تعویض کالای معیوب چگونه است؟

با توجه به این که بخشی از محصولات ما وارداتی هستند و امکان مرجوع محصول به شرکت مرجع برای فروشگاه آشیانه مقدور نمی باشد، اما با این وجود کلیه اجناس موجود در فروشگاه (درصورت معیوب بودن) از زمان دریافت کالا به مدت ۲۴ ساعت شامل گارانتی می باشند.

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان فروشگاه آشیانه تماس بگیرید تا هماهنگی لازم انجام شود.

 

شرایط پرداخت وجه برای نهایی کردن سفارشات چگونه انجام میشود؟

شرایط تسویه حساب با فروشگاه آشیانه بصورت نقدی می باشد. به این صورت که بعد از ثبت فاکتور در سایت فروشگاه، فاکتور نهایی توسط پرسنل فروشگاه به واتساپ و یا تلگرام مشتری ارسال میشود و مشتری حداکثر ظرف مدت ۱۲ ساعت می بایست مبلغ فاکتور را به حساب فروشگاه واریز نماید.

 

نحوه و زمان ارسال کالا چگونه است؟

فاکتور هایی که تا قبل از ساعت ۱۰ صبح پرداخت شوند همان روز ارسال می گردد و بعد از این ساعت حداکثر تا روز بعد ارسال میشود.

ارسال کالا در فروشگاه آشیانه از طریق شرکت پست ، تیپاکس و باربری ( ارسال به شهرهای کرمان ، سیرجان ، زرند و انار توسط خودروهای مسافربری بین شهری پس از تسویه حساب بصورت آنی ) انجام می شود.

این مجموعه در فروش عمده لوازم جانبی و اکسسوری موبایل می بایست به روش های قابل اعتماد ارسال اکتفا کند.

 

میزان هزینه ارسال کالا برای هر فاکتور چقدر است؟

تمامی فاکتورهای بالای ۲ میلیون تومان به کلیه شهرهای ایران از طریق پست پیشتاز بصورت کاملاً رایگان انجام میشود.

فاکتورهای کمتر از ۲ میلیون تومان بسته به حجم کالاهای سفارش داده شده، بین ۳۵۰۰۰ تومان تا ۶۵۰۰۰ تومان متغییر می باشد که به فاکتور مشتری اضافه می گردد.

 

آیا خرید حضوری از فروشگاه امکان پذیر است؟

بله، مشتریان محترم می توانند همه روزه ( به غیر از روزهای تعطیل ) در ساعات ۹ الی ۱۳ و شیفت عصر ۱۶ الی ۲۰ بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه نمایند.

آدرس فروشگاه: کرمان – رفسنجان – بلوار مطهری – خیابان اسدالله میرزایی – پلاک۸۶ (موبایل آشیانه)

در حال افزودن به سبد...