راهنمای خرید بهترین مارک دسته کامپیوتر ۲۰۲۰

بهترین دسته بازی کامپیوتر

راهنمای خرید بهترین مارک دسته کامپیوتر ۲۰۲۰

قطعاً از جمع عزیزانی که این مقاله را میخوانند داریم گیمرها و دانشجویانی که در زمان فراغت با هم بازی فوتبال PES یا FIFA کرده اند و در بیشتر مواقع بازنده بازی مقصر اصلی باخت رو دسته بازی میدونه. پس دسته بازی رابطی است بین گیمر و کامپیوتر، سعی کنید برای انتخاب و خرید آن بهترین تصمیم را بگیرید تا هنگام باختن از رقیب خودتون در فوتبال!!! دسته بازی را بهانه نکنید.

انتخاب و خرید بهترین مارک دسته برای کامپیوتر

در بازار ایران صدها مدل دسته بازی وجود دارد! پس مشکل اینجا بوجود میاد که شما هنگام خرید نمیدونید چه دسته ای رو باید بخرید! نگران نباشید ما به شما در این مقاله کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را به هنگام خرید گیم پد داشته باشید.

سوال اکثر دوستان و مشتریان هنگام خرید دسته بازی برای رایانه شخصی این است که آیا این دسته عمر طولانی دارد یا خیر! اما ما در این مقاله علاوه بر اینکه پاسخ این سوال را میدهیم سعی میکنیم به چندین سوال کلیدی دیگر هم که شاید شما تا بحال متوجه آن نبودید، پاسخ خواهیم داد.

انواع دسته بازی

گیم پدها از نظر ظاهری به دو دسته کلاسیک و فانتزی و از نظر قابلیت به دو دسته شوک دار و بدون شوک و از نظر اتصال به دو دسته با سیم و بی سیم تقسیم می شوند.

دسته بازی ساده

ظاهری ساده دارد و در بین گیمرها معروف به دسته پلی استیشنی است. این نمونه از کنترلرها بدلیل سادگی و کلاسیک بودن، طرفداران زیادی دارند. اولین بار کمپانی سونی از چنین طراحی برای گیم پد کنسول خود استفاده کرد و رفته رفته شرکت های گوناگونی از این طرح برای محصولات خود استفاده کردند.

دسته بازی فانتزی

ظاهری جدید و بسیار متنوع دارد که از نظر جای گیری کلیدها و ارگونومی در دست قرار گرفتن با طرح ساده متفاوت است. معمولاً این نمونه بدلیل طرح های زیاد و متنوع در بازار به تازگی طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

دسته بازی شوک دار

به چند دلیل بسیار مهم ما به شما پیشنهاد میکنیم که اگر قصد خرید گیم پد دارید، حتماً انتخاب خود را محدود به دسته های با قابلیت شوک کنید. چرا که این دسته ها برتری زیادی نسبت به مدل های بدون شوک دارند.

 

معرفی ۳ تا از بهترین دسته های بازی برای کامپیوتر در سال ۲۰۲۰

۱.Logitech Gamepad F310

Logitech Gamepad F310 دارای ۱۰ دکمه قابل برنامه ریزی است که D-pad قابل برنامه ریزی ۸ طرفه را به شما ارائه می دهد. تقریباً از همه عناوین جدید قدیمی و محبوب پشتیبانی می کند. شما می توانید تمام کلیدها را با نرم افزار Profiler سفارشی کنید و با یک اتصال USB پلاگین و بازی ساده همراه است.

 

۲. EasySMX Joystick Controller PC Game

EasySMX PC Game Controller Joystick دارای کابل USB بلند است که به طول ۲ متر می باشد. می توانید کمی دور از کنسول بنشینید. این دسته بازی کامپیوتر ویژه با طراحی ارگونومی طراحی شده است تا راحت ترین موقعیت انگشت شست را به شما ارائه دهد. همچنین دارای گیره های لاستیکی بدون لغزش است که از چسبندگی جلوگیری می کند.

 

۳. PSP Controller ORDA Wireless Gamepad

این دسته بازی کامپیوتر طرح ps4 می باشد ، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است ، از موتورهای حرکتی شوک داخلی بهره می برد که بازخوردهای مختلفی با شدت و تجربه بازی معتبرتری را برای شما به همراه خواهد داشت. کنترل کننده ارگونومیک بازی بسیار حساس است که باعث کاهش زمان پاسخگویی و افزایش دقت در لحظه های حساس می شود.

در حال افزودن به سبد...