معرفی ماسک هوشمند LG

  معرفی ماسک هوشمند ال‌جی ماسک هوشمند ال‌جی ماسک جدیدی به‌نام PuriCare Wearable Air Purifier که از فیلترهای تصفیه‌کننده‌ی هوا […]

معرفی ماسک هوشمند LG

 

معرفی ماسک هوشمند ال‌جی

ماسک هوشمند ال‌جی ماسک جدیدی به‌نام PuriCare Wearable Air Purifier که از فیلترهای تصفیه‌کننده‌ی هوا بهره می‌برد و با باتری کار می‌کند، معرفی کرده است.

این روزها به دلیل شرایط موجود در دنیا و نگرانی بابت همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، بسیاری از مردم بیشتر از گذشته نگران هوایی هستند که تنفس می‌کند. با توجه به استفاده روز افزون مردم از ماسک‌های مختلف، شرکت ال‌جی تصمیم گرفته است که از ماسک هوشمند خود رونمایی کند.

این ماسک هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که هوای تنفس شده توسط کاربر را، با استفاده از فیلترهای موجود در آن، به خوبی تصفیه می‌کنند. ال‌جی نام این ماسک هوشمند جدید خود را PuriCare Wearable Air Purifier گذشته است.

ماسک هوشمند

ال‌جی به‌تازگی دستگاه تصفیه‌کننده‌ی هوای قابل‌حملی را رونمایی کرده است که می‌توانید آن را همچون ماسک، روی صورت خود قرار دهید. این محصول جدید که با نام کامل LG PuriCare Wearable Air Purifier شناخته می‌شود مجهز به یک جفت فیلتر قابل‌تعویض است و از این حیث به تصفیه‌کننده‌های هوا که ال‌جی برای مصارف خانگی به بازار عرضه کرده، شباهت دارد.

ال‌جی در تصفیه‌کننده‌ی قابل‌حمل جدید خود از فن‌هایی استفاده کرده که امکان نفس کشیدن را برای شما فراهم می‌کنند، این فن‌ها با باتری فعالیت می‌کنند. ال‌جی می‌گوید PuriCare Wearable Air Purifier دارای حسگرهای ویژه‌ای است تا تشخیص دهد که شما در چه زمانی درحال دم یا بازدم هستید تا براساس نحوه‌ی نفس کشیدن شما و البته حجم هوایی که تنفس می‌کنید، سرعت فن‌ها را تنظیم کند. ال‌جی می‌گوید PuriCare Wearable Air Purifier متشکل‌از فن‌هایی با سه سرعت کارکرد و یک جفت فیلتر شبیه به فیلترهای هپا (HEPA) است.

ال‌جی درحالی از ماسک تصفیه‌ی هوای جدید خود رونمایی کرده که فاصله‌ی چندانی تا برگزاری مراسم بزرگ IFA 2020 نداریم؛ شرکت کره‌ای به‌طور دقیق اشاره‌ای به دنیاگیری ویروس کرونا نکرده است، بااین‌حال شکی نداریم که بیماری کووید ۱۹ تأثیر به‌سزایی روی تولید این محصول توسط ال‌جی داشته. ال‌جی می‌گوید تصفیه‌کننده‌ی هوای پوشیدنی موردبحث با این هدف طراحی شده که جایگزین ماسک‌های خانگی غیرمتعارف امروزی که برخی افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند بشود. ال‌جی همچنین به کمبود ماسک‌های بهداشتی استاندارد اشاره می‌کند و می‌گوید محصول جدیدش می‌تواند مخصوص کسانی باشد که به ماسک‌های عادی دسترسی ندارند.

در حال افزودن به سبد...